Σελίδες

Κυριακή 7 Σεπτεμβρίου 2014

Η ψυχολογία του σούπερ μάρκετ

Γιατί πάντα αγοράζουμε περισσότερα πράγματα όταν επισκεπτόμαστε το σούπερ μάρκετ?



Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...
έχετε αναρωτηθεί ποτέ γιατί τα καρότσια του σούπερ μάρκετ είναι τόσο μεγάλα? Σίγουρα δεν είναι τόσο τυχαίο όσο νομίζεται! Ο λόγος που συμβαίνει αυτό είναι ακριβώς για να αγοράζεται περισσότερα πράγματα απ όσα χρειάζεται μια οικογένεια να καταναλώσει μέσα στην εβδομάδα φυσικά.

Είναι δύσκολο να επικεντρωθείτε στην λίστα σας ακόμα και αν έχετε έρθει οργανωμένοι από το σπίτι. Τα χρώματα που έχουν οι συσκευασίες είναι πολύ δύσκολο να κρατήσουν την προσοχή σας συγκεντρωμένη.

Τα ράφια των σούπερ μάρκετ στοιβάζονται έτσι ώστε τα πιο ακριβά αντικείμενα είναι στο ύψος των ματιών σας. Αν κοιτάξετε στα πιο χαμηλά ράφια ή και προς τα δεξιά σας, θα διαπιστώσετε ότι οι τιμές των προϊόντων σε εκείνο το σημείο είναι χαμηλότερου κόστους.

Οι ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ είναι εκεί για να επηρεάσουν ένα μεγάλο μέρος του εγκεφάλου σας. Οι καταναλωτές αγοράζουν κάτι το οποίο είναι σε μια ειδική προσφορά, χωρίς να βλέπουν την ποιότητα του προϊόντος και χωρίς να ελέγξουν την τιμή, μέχρι την στιγμή που το βάζουν στο καρότσι τους,  η οποία μπορεί να μην είναι και τόσο χαμηλή σε σχέση με κάποιο άλλο προϊόν.

Τα σούπερ μάρκετ έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε να περπατάτε αργά. Λένε ότι χρειάζονται 10 βήματα για να συνηθίσετε το περιβάλλον και να επιβραδύνετε τον ρυθμό σας. Συνήθως το γάλα , το  ψωμί τα πράγματα πρώτης ανάγκης είναι στο πίσω μέρος του , με σκοπό μέχρι να φτάσετε εκεί να γεμίζετε το καρότσι σας.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου